FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. Jak długo muszę czekać na dostawę towaru?

Towar wysyłamy zaraz po otrzymaniu zapłaty lub w dniu zamówienia w przypadku wybrania opcji płatności "pobranie".

2. Czy możliwe jest wystawienie faktury za zakupiony towar?

Oczywiście, do każdego zamówienia dołączamy paragon, chyba że klient w zamówieniu zaznaczy "faktura", wtedy wypisujemy stosowny dokument.

3. Czy można anulować zamówienie?

Tak, oczywiście. Wystarczy zadzwonić do firmy i zrezygnować z zamówienia

4. Czy można dodać jeszcze coś do zamówienia po zamknięciu koszyka?

Tak. Najprościej złożyć kolejne zamówienie i wybrać w koszyku opcje dostawy "dodaj do poprzedniego zamówienia" (nie nalicza się wtedy koszt wysyłki) My dokonamy wtedy scalenia tych zamówień i w systemie pozostanie jedno zawierające pozycje z kilku zamówień.

5. Jak często odbywają się dostawy towaru?

Ciężko sprecyzować odpowiedź na to pytanie ponieważ daty dostarczenia towaru w dużej mierze zależą od dostawców. Gdy w karcie interesującego państwa produktu pojawia się informacja o braku towaru, najlepszym rozwiązaniem jest kliknięcie w tekst: "Poinformuj mnie gdy produkt będzie dostępny" i podanie konta email. Otrzymają państwo powiadomienie gdy produkt będzie dostępny w sklepie.